
2022, ОБЩИНА Кърджали
Система за качествено и в срок предоставяне на търсените административни услуги 3.00
Общината използва система за електронно предоставяне на услуги 4.00
Въведени са правила и практики, гарантиращи на служителите възможност да изпълняват служебните си задължения без външна намеса 3.00
Определен е ред за подаване на сигнали за нередности във функционирането на администрацията от страна на служителите 3.00
Сигналите и предложенията от служителите водят до подобряване работата на администрацията 2.00
Общината поддържа обратна връзка с гражданите и потребителите на административни услуги 2.00
При планирането на общинските политики е осигурена възможност за гражданско участие 2.50
При планирането на общинските политики е осигурена възможност за легитимно участие на местния бизнес 2.00
Информацията относно плащането на данъците е публикувана на достъпно място в офисите/интернет сайта на общината 4.00
Осигурена и възможност за плащане на данъци и такси чрез сайта на общината 4.00
На сайта на общината се публикува редовно информация относно постъпилите приходи от данъци и такси 1.00
Съществува списък (регистър) на недвижимата общинска собственост (сгради, земи и т.н.) с възможност за справки от гражданите 3.00
Корупционни скандали по разпореждане с общинска собственост 3.00
Създадена структура със специализирани функции за насърчаване на инвестициите и взаимодействие с бизнеса 3.00
Администрацията публикува на сайта на общината за обществено обсъждане проектите на стратегически документи и нормативни актове 3.50
Администрацията поддържа на сайта на общината регистър на разрешителните за строеж и общ устройствен план 4.00
Администрацията поддържа списък (регистър) на предприятията, които са общинска собственост и отчети за тяхната дейност 4.00
2022 - За страната, стойности на индекса по стълбове