
2022, ОБЩИНА Добрич
Решенията на ОбС не са резултат от непрозрачно лобиране и не дават основания за обжалването им от областния управител 1.00
Публичен образ на ОбС 4.00
Общинските съветници имат принос при формиране проектобюджета на общината 4.00
Ефективно използване инструмента на питането (разместен с долния ред) 4.00
Ефективност на контролната дейност на ОбС (разместен с горния ред) 3.00
Общинските съветници (техните партийни групи) организират приемни и провеждат периодични срещи с гражданите от избирателния си район 4.00
Създаден е механизъм за активно включване на гражданите и техните организации при формулиране на политики от местно значение 3.50
Общинският съвет активно работи по предложенията на местния обществен посредник (омбудсман) 1.00
Създаден механизъм за прозрачно включване на местния бизнес при формулиране на конкретни предложения и на политики за местно развитие 3.00
Прозрачност в дейността на общинския съветник 3.00
Прозрачност в работата на постоянните комисии 2.00
Прозрачност на политическите групи 1.00
Прозрачност в работата на Общинския съвет 3.00
Отчетност на общинските съветници 3.00
Отчетност на постоянните комисии 3.00
Отчетност на ОбС като орган на местното самоуправление 4.50
Общинският съвет е приел етичен кодекс/етични стандарти 5.00
Създаден е механизъм за разглеждане на сигнали за неетично или корупционно поведение на общински съветници (разместен с долния ред) 3.00
Правилата за поведение на общинските съветници са в съответствие с водещите етични стандарти (разместен с горния ред) 5.00
Функционира ефективен механизъм за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси в дейността на общинските съветници 4.50
2022 - За страната, стойности на индекса по стълбове