
2017, ОБЩИНА Враца
Система за качествено и в срок предоставяне на търсените административни услуги 4.00
Общината използва система за електронно предоставяне на услуги 3.00
Създадени са правила, гарантиращи на служителите възможност да изпълняват служебните си задължения без външна намеса 4.00
Определен е ред за подаване на сигнали за нередности във функционирането на администрацията от страна на служителите 2.00
Сигналите и предложенията от служителите водят до подобряване работата на администрацията 2.00
Информацията, относно плановете за провеждане на обществени поръчки се публикува предварително на сайта на общината 5.00
Решения за завършване на процедурите по възлагане на обществени поръчки са публични 5.00
Публикувани ли са в Интернет страницата сключени договори за обществени поръчки 5.00
Публикувана информация за извършени плащания по договори за обществени поръчки 5.00
През последната година няма скандали с обществени поръчки в общината 4.00
Общината поддържа обратна връзка с гражданите и потребителите на административни услуги 2.00
Планирането на общинските политики дава възможност за гражданско участие 4.00
Информацията относно плащането на данъците е публикувана на достъпно място в офисите/интернет сайта на общината 5.00
Осигурена и възможност за плащане на данъци и такси чрез сайта на общината 5.00
На сайта на общината се публикува редовно информация относно постъпилите приходи от данъци и такси 3.00
Съществува списък (регистър) на недвижимата общинска собственост (сгради, земи и т.н.) с възможност за справки от гражданите 5.00
В медийни публикации от последната година не съществуват проблеми с управлението на поземления фонд 5.00
Администрацията публикува на сайта на общината за обществено обсъждане проектите на стратегически документи и нормативни актове 4.00
Администрацията поддържа на сайта на общината регистър на разрешителните за строеж и общ устройствен план 3.00
Администрацията поддържа списък (регистър) на предприятията, които са общинска собственост и отчети за тяхната дейност 4.00
Създаден е механизъм за подаване на сигнали и оплаквания от работата на служителите в администрацията 4.00
Администрацията публикува годишни отчети за своята дейност 3.00
Резултатите от проверките се докладват на ръководството, като въз основа на това се вземат решения за санкциониране, както и действия за отстраняване на констатирани пропуски и нередности 4.00
Съществуват ли ясно разписани етични правила на общинския служител 4.00
Регламентирани ли са подходящи форми на контрол и санкции 2.00
Декларации Конфликт на интереси 5.00
2017 - За страната, стойности на индекса по стълбове