
2015, ОБЩИНА Пловдив
Всички партии и коалиции и техните кандидати имат равен достъп до медиите по време на предизборната кампания 4.00
Партии и коалиции използват предоставените им за целите на кампанията ресурси за купуване на гласове и контролиран вот 1.00
Местните структури на основните партии разполагат със свобода да номинират кандидати за изборни позиции (кметове) 2.00
В медиите съществуват данни за зависимост на кандидатите на местните партии и коалиции от криминален бизнес 4.00
През последната година партии в града са инициирали обществени кампании в защита на някаква обществена кауза 3.00
Има ли конкретни заинтересовани групи, които доминират на политическата сцена на местно ниво 4.00
Гражданските организации могат да получат актуални данни относно финансирането на предизборните кампании на партиите/кандидатите 2.00
Публичност на предизборните програми 3.00
Степен на финансова отчетност на политическите формации 4.00
Партиите са създали и прилагат правила и процедури за прозрачно номиниране на кандидати 2.00
Правилата за номиниране включват критерии относно морални качества на номинираните кандидати 1.00
2015 - За страната, стойности на индекса по стълбове